Prowadzisz już swoją małą firmę? A może dopiero się do tego przymierzasz? Albo Twoja firma jest już znacznie większa niż mała?
Bez względu na rozmiar swojego przedsiębiorstwa możesz się zastanawiać nad tym, czy idziesz w odpowiednim kierunku. A może nie jesteś do końca pewny na czym zarabiasz?
Z tego odcinka dowiesz się
1. Jaki jest główny cel każdej firmy komercyjnej.
2. Jakie wskaźniki pozwalają na monitorowanie sprzedaży w firmie.
3. Jak z tych wskaźników korzystać.
Materiały dodatkowe
● Pierwszy odcinek podcastu
● Strona Pawła Tkaczyka
● Książka Mit przedsiębiorczości Michaela E. Gerbera
● Omówienie sukcesu kursu Droga Nowoczesnego Architekta w podcaście Mała Wielka Firma
Część załączonych powyżej linków do książek to tzw. linki afiliacyjne. Jeśli zrobisz zakupy za pomocą jednego z nich otrzymamy drobne wsparcie od księgarni 🙂
2 odpowiedzi na “002: Mierniki w firmie”
Bardzo ciekawie przedstawiony temat! Polecam!!!
Dziękujemy! Bardzo nam miło 😉