Czy masz w głowie pomysł na produkt, który może zmienić świat, jednak z jakiegoś powodu boisz się nim zająć? Czy możesz zmniejszyć ryzyko porażki opracowując taki produkt?
W tym odcinku dowiesz się w jaki sposób weryfikować nowatorskie pomysły biznesowe oraz co zrobić, aby po zakończeniu prac nad nieudanym projektem nie pójść z torbami.
W tym odcinku
1. W jakim celu powstała metoda Lean Startup.
2. Czym jest startup?
3. Jak weryfikować, czy produkt się sprzeda.
4. Proces uczenia się w startupie.
Materiały dodatkowe
● Książka Netflix. To się nigdy nie uda Marca Randolpha
● Odcinek podcastu na temat modeli biznesowych
● Książka Metoda Lean Startup Erica Riesa
Część załączonych powyżej linków do książek to tzw. linki afiliacyjne. Jeśli zrobisz zakupy za pomocą jednego z nich otrzymamy drobne wsparcie od księgarni 🙂